Heb je een brandverzekering bij Baloise? En ben je eigenaar en heb je schade aan je woning die gedekt is in je brandverzekering? Dan kun je ervoor kiezen om de schade aan het gebouw te laten herstellen via Keypoint met de formule ‘Herstel in natura’:
- Keypoint zorgt voor de hersteller: ben jij op zoek naar de juiste werkkracht voor een herstelling of klus in je woning? Keypoint helpt je bij je zoektocht en matcht de geschikte vakman aan jouw opdracht.
- Baloise zorgt voor de betaling van de herstellingswerken: bij een herstelling door Keypoint wordt de standaardfranchise in je brandverzekering omgevormd naar een Engelse franchise. Zo moet je meestal zelf niets betalen en geniet je een snelle en correcte reparatie zonder extra zorgen, behalve:
- Voor de herstelling of vervanging van ruiten door condensatieschade blijft de standaardfranchise van toepassing per ruit. Die betaal jij.
- Ook wanneer je een verhoogde franchise hebt, wordt de standaardfranchise niet omgezet naar een Engels franchise en betaal jij die franchise.
Keypoint is officieel erkend als herstelnetwerk voor Baloise. Dat wil zeggen dat wij geloven in hun diensten en jou als klant voor herstellingen en klussen doorverwijzen naar het netwerk van Keypoint.
Let op! Deze service geldt niet voor schade aan de inboedel of kosten voor lekdetectie.
Heb je schade aan je woning die niet gedekt is in je brandverzekering? Ook dan kun je terecht bij Keypoint.
Keypoint helpt je in de zoektocht naar de juiste vakman. Zonder extra kosten. Uiteraard betaal je in dit geval de kosten van de herstelling of klus wel zelf.
Heb je een brandverzekering bij Baloise? En ben je huurder en heb je schade aan de woning die gedekt is in je brandverzekering? Contacteer dan je makelaar.
Op zoek naar de juiste werkkracht (loodgieter, elektricien, dakwerker,...) voor een dringende herstelling of klus? Doe een aanvraag bij Keypoint via repair@keypoint.be.
Houd bij je aanvraag rekening met bovenstaande informatie over verzekerde en niet-verzekerde schade.
Heb je een klacht? Laat het ons weten:
- via het online klachtenformulier: www.baloise.be/klachten
per e-mail: klacht@baloise.be - per brief: klachtendienst City Link - Posthofbrug 16 - 2600 Antwerpen
- telefonisch 078 15 50 56
Biedt dat geen oplossing? Dan kun je contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen: www.ombudsman-insurance.be
- per e-mail: info@ombudsman-insurance.be
- per brief: de Meeûssquare 35, 1000 Brussel
- telefonisch: 02 547 58 71