Wil je weten waarom wij de perfecte verzekeringspartner voor jouw KMO zijn? Bekijk hieronder onze KMO-verzekeringen en ontdek welke extra voordelen wij voor jou als schilder hebben voorzien!
- Is de herstelkost van een schadegeval hoger dan de franchise vermeld in de individuele polis en ben je 12 maanden schadevrij voor het schadegeval? Dan moet je de franchise niet betalen.
- Valt een werknemer van zijn ladder waarbij hij ook zijn werkkledij en horloge beschadigt? Ook die schade vergoeden wij. Wij betalen niet wanneer het ongeval opzettelijk werd veroorzaakt. De schade aan de persoonlijke spullen van werknemers wordt vergoed wanneer de schade 75 EUR of meer bedraagt. We betalen daarvoor maximaal 1.500 EUR.
- Heb je vervanging nodig wanneer een medewerker na een arbeidsongeval werkonbekwaam is? Wij betalen de factuur om een uitzendkracht in te huren tot 10 dagen en tot maximaal 225 EUR per dag.
- Raakt je materiaal beschadigd wanneer je bij een klant thuis aan het schilderen bent? Ook tijdens die tijdelijke verplaatsing beschermen wij het materiaal en de koopwaar naar elk ander adres in België.
- Wordt materiaal dat op het verzekerde adres buiten staat, beschadigd door vandalisme, een natuurramp, storm, hagel, sneeuw- of ijsdruk? Dan betalen wij tot 5.000 EUR per schadegeval.
Met de brandverzekering Handel Plus bescherm je je gebouw en de inhoud ervan. Dankzij de ‘alles is gedekt, behalve’-formule ben je gerust. Heb je schade door een verzekerd gevaar? Dan betalen wij voor alle schade, behalve wanneer ze uitdrukkelijk is uitgesloten in onze voorwaarden.
Alles over de brandverzekering
De arbeidsongevallenverzekering beschermt je medewerkers voor ongevallen op en tijdens het werk en tijdens het woon-werkverkeer en dit overal ter wereld.
Alles over de arbeidsongevallenverzekering
Bij het runnen van je eigen zaak of in alle activiteiten van je onderneming kan je bedrijf aansprakelijk gesteld worden voor schade aan derden. Met de polis BA Bedrijven verzeker je de aansprakelijkheid van het bedrijf voor dergelijke schade.
Alles over de bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering
Staat jouw sector hier niet tussen? Niet getreurd, wij werken continu verder aan extra waarborgen voor nieuwe sectoren! Intussen kun je je polissen uiteraard nog steeds bundelen in ons KMO-Plan.
Als verzekeringsexpert en onafhankelijk tussenpersoon is je makelaar de beste garantie om uitstekend advies te krijgen.
Hij helpt je met:
- de aangifte van de schade
- advies op maat over verzekeringsoplossingen
- vragen over jouw verzekeringen of dossier
- Bekijk eerst de Algemene Voorwaarden en de IPID-fiche van de polissen die je kiest.
- Informeer je grondig over onze segmentatiecriteria en over je wettelijke bescherming op www.baloise.be.
- Het KMO-Plan is een bundeling van verzekeringscontracten van Baloise.
- Baloise is een Belgische verzekeringsonderneming en alle verzekeringen in het KMO-Plan zijn onderworpen aan het Belgisch recht.
- Het zijn verzekeringen van onbepaalde duur die elk jaar stilzwijgend verlengd worden.
- Heb je nog vragen? Neem contact op met je makelaar.
Heb je een klacht? Laat het ons weten:
- via het online klachtenformulier: www.baloise.be/klachten
- per e-mail: klacht@baloise.be
- per brief: klachtendienst City Link - Posthofbrug 16 - 2600 Antwerpen
- telefonisch 078 15 50 56
Biedt dat geen oplossing? Dan kun je contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen: www.ombudsman-insurance.be
- per e-mail: info@ombudsman-insurance.be
- per brief: de Meeûssquare 35, 1000 Brussel
- telefonisch: 02 547 58 71